Επίσκεψη του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλου Γερουλάνου, στο Service Park του Ράλλυ Ακρόπολις
Τις προοπτικές που δημιουργούνται για την τουριστική προβολή της χώρας και την εν γένει ενίσχυση του τουρισμού από την αξιοποίηση του Ράλλυ Ακρόπολις εξέφρασε ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, κατά την επίσκεψή του στο Service Park της διοργάνωσης στο Λουτράκι, το βράδυ του Σαββάτου 18 Ιουνίου. Ο κ. Γερουλάνος ξεναγήθηκε από τον πρόεδρο […]
Τις προοπτικές που δημιουργούνται για την τουριστική προβολή της χώρας και την εν γένει ενίσχυση του τουρισμού από την αξιοποίηση του Ράλλυ Ακρόπολις εξέφρασε ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, κατά την επίσκεψή του στο Service Park της διοργάνωσης στο Λουτράκι, το βράδυ του Σαββάτου 18 Ιουνίου.
Ο κ. Γερουλάνος ξεναγήθηκε από τον πρόεδρο της ΕΛΠΑ, κ. Βασίλη Δεσποτόπουλο, και από μέλη της Οργανωτικής Επιτροπής του Ράλλυ Ακρόπολις, και συνομίλησε μεταξύ άλλων με το διευθυντή της αγωνιστικής ομάδας της Ford, Μάλκολμ Γουίλσον, και με τον πρόεδρο της FIA, Ζαν Τοντ, ο οποίος του εξέφρασε την ικανοποίησή του για το επίπεδο της διοργάνωσης του φετινού Ράλλυ και του επιβεβαίωσε την απόφαση της Διεθνούς Ομοσπονδίας να βρίσκεται το Ράλλυ Ακρόπολις στο καλεντάρι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ και το 2012.
Μιλώντας σε τηλεοπτικό συνεργείο της κρατικής τηλεόρασης, ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού δήλωσε:
«Kάναμε μια επένδυση στο Ράλλυ Ακρόπολις φέτος. Είναι ένα όνομα το οποίο ήταν γνωστό. Είχαμε επενδύσει ως χώρα σε αυτό και είναι κρίμα που τα τελευταία χρόνια είχε καταπέσει. Ήταν λοιπόν απόφασή μας να πούμε ότι αυτά που έχουν αξία στην Ελλάδα πρέπει να τα αναβιώσουμε. Να τους δώσουμε τη δύναμη να προβάλλονται στο εξωτερικό και γι’ αυτό ήρθαμε στο Λουτράκι και έγινε η οργάνωση αυτή του Ράλλυ Ακρόπολις.
Θεωρώ ότι είναι μια τέτοιου είδους επένδυση που με λίγα χρήματα μπορεί να κάνει την Ελλάδα γνωστή σε όλο τον κόσμο. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να το παρακολουθούμε και να βοηθάμε από την πλευρά της Πολιτείας. Ένα τέτοιο γεγονός προβάλλει την Ελλάδα παντού.
Η εκκίνηση που έγινε στην Ακρόπολη παρά τη βροχή κράτησε τον κόσμο εκεί για πολλές ώρες. Την είδαν πάρα πολλοί άνθρωποι από όλο τον κόσμο και είδαν ότι στην Ελλάδα τα πράγματα δεν είναι όπως βγαίνουν προς τα έξω καμιά φορά από τις ειδήσεις αλλά ότι η χώρα μας είναι ένας τόπος που αξίζει να επισκεφθείς και να δεις ό,τι έχει να προσφέρει.
Αυτό που θέλουμε είναι να βρίσκουμε πράγματα τα οποία μπορούμε να αναδείξουμε για να έρχεται ο κόσμος στην Ελλάδα. Ο Κλασικός Μαραθώνιος της Αθήνας και το Ράλλυ Ακρόπολις ήταν τα πρώτα, γιατί έχουν ισχυρά ονόματα και επενδύοντας λίγα χρήματα και στα δύο καταφέραμε να αναδείξουμε την Ελλάδα πάρα πολύ. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να βρίσκουμε συνέχεια καινούργια πράγματα τα οποία έχουν αξία, τα οποία ξέρει ο κόσμος και μπορούν να αναδείξουν την Ελλάδα με το σωστό τρόπο και μέσα από αυτή τη διαδικασία να δημιουργούμε συνέχεια ενδιαφέρον για τη χώρα μας, έτσι ώστε ο κόσμος να έρχεται ξανά και ξανά. Αυτή τη στιγμή το μεγάλο στοίχημα που έχουμε είναι κάθε Έλληνας και κάθε Ελληνίδα να αγκαλιάσει τον κόσμο που έρχεται για να βεβαιωθούμε ότι θα τον κάνουμε να έρθει ξανά και ξανά».
Μιλώντας για τη φετινή τουριστική περίοδο, ο κ. Γερουλάνος τόνισε ότι: «Φέτος είναι μια ευτυχής συγκυρία για τον τουρισμό. Φαίνεται ότι πάμε καλά και ο τουρισμός μπορεί να συμβάλλει ουσιαστικά σε μια ανατροπή των πραγμάτων. Αντίθετα με άλλες εποχές πρέπει να δουλέψουμε μέχρι και την τελευταία μέρα του χρόνου, όχι μόνο μέχρι την τελευταία μέρα του Αυγούστου. Πρέπει να συνεχίσουμε τη δουλειά διότι έχουμε ανοίξει νέες αγορές, όπως το Ισραήλ και η Κίνα, που έρχονται το Φθινόπωρο και ο στόχος μας είναι να κρατήσουμε τα ξενοδοχεία ανοιχτά και τον κόσμο να έρχεται όλο το χρόνο στην Ελλάδα».
Ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού αναφέρθηκε και στα πρώτα αποτελέσματα της άρσης του καμποτάζ: «Πριν από λίγες ημέρες υπεγράφη η πρώτη σύμβασης με εταιρεία κρουαζιέρας, όπως ενημερώθηκα από το αρμόδιο Υπουργείο. Αυτό είναι ένα πάρα πολύ θετικό στοιχείο, αλλά ακόμη πιο θετικό είναι ότι φέτος επέλεξαν την Ελλάδα πάρα πολλές εταιρίες κρουαζιέρας και επισκέπτονται πάρα πολλά λιμάνια, όπως το Κατάκολο, ο Πειραιάς κλπ.
Αρκεί να σας πω πως, παρότι η πληρότητα των δωματίων στην Αθήνα δεν έχει ακόμη πολύ μεγάλη αύξηση, οι επισκέψεις στην Ακρόπολη έχουν ήδη αυξηθεί περίπου 30%. Αν έχουμε τέτοιες αυξήσεις σε διάφορα μέρη της Ελλάδας, αν ο κόσμος επισκέπτεται τα μνημεία μας και χαίρεται την Ελλάδα καταλαβαίνετε ότι είναι μια πολύ μεγάλη αβάντα για τον τουρισμό μας. Και θέλουμε να το δούμε αυτό να συμβαίνει και να δούμε αυτόν τον κόσμο να έρχεται ξανά και ξανά».