Ενημέρωση για την αντιμετώπιση της τουριστικής κρίσης
Σύσκεψη για την πορεία αντιμετώπισης της κρίσης στον Τουρισμό πραγματοποιήθηκε σήμερα υπό τον Υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλο Γερουλάνο. Παρόντες ήταν ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης, η Γενική Γραμματέας Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού Πάνος Μπιτσαξής, ο Γενικός Γραμματέας Ολυμπιακών Ακινήτων Γιάννης Πυργιώτης, ο Πρόεδρος του ΕΟΤ Νικόλας Κανελλόπουλος και ο […]
Σύσκεψη για την πορεία αντιμετώπισης της κρίσης στον Τουρισμό πραγματοποιήθηκε σήμερα υπό τον Υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλο Γερουλάνο. Παρόντες ήταν ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Γιώργος Νικητιάδης, η Γενική Γραμματέας Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη, ο Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού Πάνος Μπιτσαξής, ο Γενικός Γραμματέας Ολυμπιακών Ακινήτων Γιάννης Πυργιώτης, ο Πρόεδρος του ΕΟΤ Νικόλας Κανελλόπουλος και ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ Γιώργος Γαμπρίτσος (ο Γενικός Γραμματέας Τουρισμού Γιώργος Πουσσαίος βρίσκεται στη Γερμανία στο πλαίσιο επαφών με σημαντικούς παράγοντες του τουρισμού).
Ο Υπουργός ενημέρωσε πως έχει ολοκληρωθεί το πρώτο στάδιο της καμπάνιας You in Greece η οποία θα προβληθεί από την επόμενη εβδομάδα, καθώς και τα ενημερωτικά πακέτα (press kit) με πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία για τον τουρισμό και την κατάσταση που επικρατεί στην χώρα. Στόχος είναι να αναστραφεί πλήρως το αρνητικό κλίμα για την Ελλάδα και να σταματήσει η σημαντική πτώση που καταγράφεται στις κρατήσεις από συγκεκριμένες χώρες.
Ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού ζήτησε να υπάρξει συντονισμός δράσης όλων των δυνάμεων προκειμένου να στείλουμε θετικά μηνύματα για την Ελλάδα. Στην κατεύθυνση αυτή θα ενταθούν οι επαφές με tour operators, δημοσιογράφους σημαντικών διεθνών μέσων, ξένους ανταποκριτές, σημαντικές προσωπικότητες στο εξωτερικό και πολιτικούς ηγέτες.
Στην κατεύθυνση αυτή θα γίνει ειδική πρόσκληση στον Απόδημο Ελληνισμό προκειμένου να στηρίξει τη χώρα επιλέγοντας την Ελλάδα για διακοπές αυτό το καλοκαίρι. Σημαντικός είναι ο ρόλος που θα διαδραματίσει η ΕΡΤ με τα μηνύματα που θα προβάλλει, κυρίως μέσα από τη δορυφορική τηλεόραση. Σημειώνεται ότι η ΕΡΤ έχει προσφέρει σημαντικά στις έως σήμερα κινήσεις για τη διαχείριση της κρίσης, αφού η καμπάνια You in Greece ήταν παραγωγή της ΕΡΤ χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση για τον ΕΟΤ.
Επόμενος στόχος είναι να κινητοποιηθούν όλοι οι πολίτες, κυρίως όσοι απασχολούνται στο χώρο του τουρισμού, ακολουθώντας το παράδειγμα των κατοίκων της Ρόδου αλλά και των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας.
Εντωμεταξύ, η επιτροπή διαχείρισης της κρίσης που έχει συσταθεί συνεδριάζει καθημερινά και ενημερώνει την πολιτική ηγεσία του ΥΠΠΟΤ, η οποία θα συνεδριάζει για αυτό το θέμα μια φορά την εβδομάδα.