“Το πείραμα έπρεπε να είχε ξεκινήσει όταν ακόμα είμασταν σε καραντίνα, ώστε η πόλη να υποδεχθεί σταδιακά την κίνηση. Όταν στην Αθήνα ακόμα τα αυτοκίνητα ήταν λίγα είχαμε πει ότι είναι μια καλή περίοδος να δοκιμαστεί το μέτρο και σταδιακά καθώς θα αυξάνεται η κίνηση να βλέπουμε τις αντιδράσεις και να μπορούμε να κάνουμε διορθωτικές κινήσεις. Καθυστέρησε αυτό το έργο και ξεκίνησε μαζί με τις εξετάσεις των παιδιών. Μια κακή συγκυρία. Πάνω σε αυτό έρχεται η κυβέρνηση και λέει μην χρησιμοποιείτε τα ΜΜΜ. Αυτό ως όρος δεν είχε μπει στο τραπέζι. Από που και ως που η κυβέρνηση λέει από τη μία μην χρησιμοποιείτε τα ΜΜΜ και εφόσον το αποφασίζει αυτό τότε γιατί προχωράει με την Κοινή Υπουργική Απόφαση; Ή το ένα πρέπει να κάνεις ή το άλλο. Αυτός ήταν ένας κακός χειρισμός και από τον Δήμο και την κυβέρνηση με το οποίο οι Αθηναίοι βρέθηκαν εξ απροόπτου.”

“Να απαντήσουμε πρώτα γιατί γίνεται ο Μεγάλος Περίπατος και το δεύτερο πώς γίνεται. Στην προεκλογική μου εκστρατεία βασική διαφορά μου με τον κο Μπακογιάννη ήταν για το που πρέπει να γίνει η ανάπλαση για την Αθήνα. Ο κος Μπακογιάννης έλεγε ακόμα και στα debates ότι προτεραιότητά του ήταν το κέντρο και είχε μια επιχειρηματολογία σχετικά. Εμείς τότε ως παράταξη μιλούσαμε για την Δυτική Αθήνα, αυτόν τον άξονα που έχει τεράστια ιστορική και αναπτυξιακή σημασία για την πόλη, που πρόκειται για μια βεντάλια μεταξύ των δρόμων Λένορμαν, Λεωφόρος Αθηνών, Ιερά Οδός, Ορφέως, Πέτρου Ράλλη και ξεκινάει η βεντάλια από τον Κεραμεικό. Είναι μια περιοχή εγκαταλελλειμένη από την εποχή του Μπεη και μπορεί να αναπτυχθεί με σωστό σχεδιασμό ώστε να δημιουργηθεί ένα αντίβαρο στο κέντρο της Αθήνας που αναπτύσσεται πάντα. Οι Αθηναίοι με μεγάλη πλειοψηφία ψηφίσαν τον κο Μπακογιάννη, ψηφίσαν το σχέδιο ανάπλασης του κέντρου της Αθήνας. Δεν μπορούμε πια να ψηφίζουμε χωρίς να διαβάζουμε τα προγράμματα των παρατάξεων.

Είναι λογικό να πεις ότι σε μια ιστορική πόλη όπως η Αθήνα θέλω να μειώσω τη σημασία του αυτοκινήτου και να αυξήσω τη σημασία του πεζού. Γεγονός το οποίο ο λεγόμενος Μεγάλος Περίπατος το κάνει με τις παρεμβάσεις του, διότι βοηθά τον πεζό, τα δίκυκλα και τα ΜΜΜ. Γι αυτό και εμείς ως παράταξη με όλες τις επιφυλάξεις τον στηρίξαμε με τους αστερίσκους σε ό,τι αφορά το πώς.

Πάμε τώρα στο πως έχει αναπτυχθεί αυτή η ανάπλαση. Εδώ υπάρχουν πολλά προβλήματα. Σε αυτό το πείραμα και επιμένω σε αυτό διότι έχουμε πει ότι οι παρεμβάσεις αυτές θα δοκιμαστούν, θα αξιολογηθούν. Εάν, για παράδειγμα, έχουν ξεφύγει στις προβλέψεις τους οι επιστήμονες ως προς τους χρόνους τότε θα πρέπει να το δούμε εκ νέου.

Ο Μεγάλος Περίπατος είναι μια δοκιμή. Και η δοκιμή αυτή θα αξιολογηθεί σε τακτά χρονικά διαστήματα. Σε αυτό το διάστημα θα υπάρξουν διαβουλεύσεις – τουλάχιστον αυτό έχει διαβεβαιώσει ο Δήμαρχος– και μεταξύ των παρατάξεων στο Δημοτικό Συμβούλιο και μεταξύ των τεχνικών συμβούλων των παρατάξεων και μέσω της  λεγόμενης διαβούλευσης με τους φορείς της πόλης. Η διαβούλευση αυτή πρέπει να είναι ανοιχτή και δημόσια. Διότι, τον ειδικό θα πρέπει να τον κρίνουμε και εμείς ως παρατάξεις και ο κόσμος γι’ αυτά που λέει σε μια δημόσια συζήτηση. Αυτή η διαβούλευση δεν έχει ανοίξει ακόμα, ο δήμαρχος μας διαβεβαιώνει ότι θα ανοίξει.”

“Είναι ελλιπής ακόμα η μελέτη για τα ΜΜΜ και πιέζουμε καθημερινά γι αυτό. Πιέζαμε και πέρασε αυτό που αφορούσε στην πρόσβαση αυτοκινήτων ΑΜΕΑ. Το τρίτο είναι οι θέσεις παρκαρίσματος για τα μηχανάκια. Ο κος Γιαννής έχει φέρει μια μελέτη κατόπιν εορτής αλλά σημαντική για μια μεγάλη αύξηση θέσεων πάρκινγκ για τα μηχανάκια. Άρα, από τη μία η βιασύνη και από την άλλη η καθυστέρηση που έφερε την εφαρμογή είναι αυτά που έχουν δημιουργήσει το “μπάχαλο” ως προς το πως εφαρμόζεται αυτό το μέτρο.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=Sd50_WKxrhU&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0lMT45kMb2GBqahW-xIpLBROkRPIqIWc_TSc-kVtTji6MLDMve2kcdoBU