Επαφές του Υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλου Γερουλάνου σε ΗΠΑ και Βερολίνο
Σειρά επαφών με διεθνή μέσα ενημέρωσης είχε στις ΗΠΑ και το Βερολίνο ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, ο οποίος συμμετείχε στην αποστολή που συνόδευσε τον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, στο ταξίδι του στη Ουάσιγκτον για τη συνάντησή του με τον Αμερικανό Πρόεδρο Μπάρακ Ομπάμα και τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου 1821. Ο […]
Σειρά επαφών με διεθνή μέσα ενημέρωσης είχε στις ΗΠΑ και το Βερολίνο ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, ο οποίος συμμετείχε στην αποστολή που συνόδευσε τον Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου, στο ταξίδι του στη Ουάσιγκτον για τη συνάντησή του με τον Αμερικανό Πρόεδρο Μπάρακ Ομπάμα και τον εορτασμό της επετείου της 25ης Μαρτίου 1821.
Ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού, είχε την ευκαιρία να κάνει σειρά συναντήσεων με επιφανείς Ελληνοαμερικανούς, που ενδιαφέρονται να στηρίξουν την προσπάθεια της Ελλάδας, για έξοδο από τη κρίση, καθώς και για την προώθηση του ελληνικού πολιτισμού και τουρισμού διεθνώς.
Το πρωί της Τετάρτης επισκέφτηκε τα γραφεία της εφημερίδας Νew Υork Τimes, μετά από πρόσκληση της εφημερίδας και συνομίλησε με επιτελικά στελέχη και δημοσιογράφους για τις δυνατότητες της Ελλάδας να βγει από την κρίση, αλλά και τη δυναμική ανάπτυξης που προσφέρει η συνέργεια πολιτισμού και τουρισμού, μετά τη συστέγασή τους κάτω από το ίδιο Υπουργείο.
Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, αναφέρθηκε στη δυνατότητα της Ελλάδας να λειτουργήσει δημιουργικά, έξω από το στερεότυπο «ήλιος – θάλασσα» προσφέροντας μια ποικιλία ανταγωνιστικών και με υψηλές προδιαγραφές τουριστικών προϊόντων, εκφράστηκε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που έχουν οι Αμερικανοί για τον αρχαίο ελληνικό πολιτισμό, ενώ ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στο εορτασμό των 2500 χρόνων από τη Μάχη του Μαραθώνα, με το Μαραθώνιο που θα πραγματοποιηθεί τον Οκτώβριο στη Αθήνα.
Εκφράστηκε η διάθεση να συνδεθεί ο αρχαιότερος Μαραθώνιος του κόσμου με τον μεγαλύτερο του κόσμου, αυτόν της Νέας Υόρκης. Στη συνέχεια ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού μετέβη στο Βερολίνο όπου επισκέφτηκε τη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ΙΤΒ, τη μεγαλύτερη στον κόσμο. Είχε την ευκαιρία να συναντηθεί με τουριστικούς φορείς, κορυφαίους Tour Operators, και να δώσει σειρά συνεντεύξεων σε διεθνή μέσα. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Reuters, αναφέρθηκε στα στοιχεία ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουρισμού, στην επίθεση που έχει δεχθεί η χώρα μας από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, και ειδικότερα στην ελληνογερμανική ένταση που δημιουργήθηκε μέσω σειράς δημοσιευμάτων. Συναντήθηκε επίσης με τον εκδότη, το γενικό διευθυντή και τη διευθύντρια έκδοσης του Conte Nast Traveler. Το ενδιαφέρον τους εστιάστηκε στις μοναδικές δυνατότητες που προσφέρει η Ελλάδα σε επισκέπτες που αναζητούν την ευκαιρία για πολιτιστικές δράσεις, και εκπαιδευτικές διαδρομές μέσα από τα ταξίδια τους, στην αλλαγή του τοπίου στη Αθήνα μέσα από την επέκταση της Ενοποίησης Αρχαιολογικών Χώρων, στην ανάπτυξη της νέας δημιουργίας αλλά και στον ξεχωριστό γαστρονομικό χάρτη της Ελλάδας.
Αντίστοιχο ενδιαφέρον υπήρξε από το διευθυντή σύνταξης και επιτελικά στελέχη του περιοδικού Travel+Leisure, καθώς τα πλέον επιδραστικά περιοδικά στον κλάδο του τουρισμού φαίνεται να στρέφουν το βλέμμα στις δυνατότητες της Ελλάδας να προσφέρει νέες μορφές τουρισμού. Τέλος, στο Βερολίνο, ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, συναντήθηκε με τον Mark Μilde, διοργανωτή του Μαραθωνίου του Βερολίνου προκειμένου μέσω του κορυφαίου Μαραθωνίου της Ευρώπης να προβληθεί ο ελληνικός Μαραθώνιος ως μοναδική αθλητική και πολιτιστική εκδήλωση που μπορεί να τονώσει ακόμα περισσότερο το διεθνές τουριστικό ενδιαφέρον για τη χώρα μας.
Σε όλες τις επαφές του σε Ουάσιγκτον, Νέα Υόρκη και Βερολίνο, το μήνυμα που έστειλε ο Υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, ήταν ότι η κρίση όχι μόνο δεν θα ανακόψει την δράση της κυβέρνησης και βεβαίως του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, αλλά θα αποτελέσει και την ευκαιρία για νέες μορφές ανάπτυξης και πως η έξοδος από την κρίση θα μας βρει πιο ισχυρούς από πριν.
Σε αυτό το πλαίσιο το Υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού σχεδιάζει τη σωστή προβολή της χώρας, την ανάπτυξη νέων προϊόντων αλλά και τη στοχευμένη στρατηγική στο χώρο του τουρισμού και το άνοιγμα της χώρας σε νέες αγορές.